Söndag

Sitter och funderar lite på mitt hår, ville ju färga mitt hår rött men nu verkar det som hela sverige ska göra det:O Fan vill ju ha en färg som e lite speciell och inte så vanlig, men nu springer typ varenda tjej runt med rött hår, tråkigt:(

Så blir nog inte rött, då känns det bara som att jag ska följa trenden.. Får väl ha kvar blont ett tag till, kanske ska göra nått annorlunda typ färga hur ska man säga, underluggen svart? Vet inte riktigt om det skulle passa mig  men nog ser det snyggt ut.

Eller om man kanske i vår färgar håret svarttyp, tycker det är så jäävla snyggt om man har svart hår sen är man jättesolbränd, fast inte direkt lätt för mig att bli solbränd med min bleka hy , ser fan ut som ett lik höhö.

Aja nån får gärna komma med nått förslag på mitt hår, tycker det e skittråkigt nu, men finns typ inget färg som är typ färgstarkare än superblond, eller ja rosa höhö...










Klaga inte på bilderna med rött hår, har inte dem bästa "skapaegenskaperna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0