Söndag

Fy för söndagar.. aja har inte uppdaterat på hundra år, men är upptagen och har bara inte haft lust. Va hos Maxen som vanligt i helgen, och ja vi typ slappade och åt mat hahaha och kolla på film, typ bästa jag vet på helger är att bara få slappa med min älskling<3 Hahaha jag låter som en gammal kärring som är hundra år gammal.

Iaf ska snart äta nå spett med pommes, det blir gott, sen donken ikväll hahha superfetto som vanligt^^

imorgon är det skola igen, tycker helgen varit fööör kort, även om vi var lediga i fredags eftersom vi skulle uppträda på fritids på risbro, vilket gick rätt så bra föresten, vi fick tillochmed beröm från små flickor hihi^^ kolla i fagerstaposten imorgon, vi ska vara med i den;)

Aja nu tänker jag typ värma mig framför värmeelementet för jag fryyyyser! Sen ska jag tvätta mitt löshår, bäst att göra det snart så det hinner torka något till imorgon. Kan slänga in en bild på ewe i hennes nya hatt hon köpte i fredags;) höhö



så fin=)

Kommentarer
Postat av: hon på bilden

fyfan vilken snyggbild :D blev fan riktigt nöjd med hatten oxå, ska nog ha på mig den i skolan imorn :D

2010-10-03 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0