Summer 2010

Sitter och kollar igenom bilder från i våras/sommras, gud längtar näsan tillbaka lite till sommaren thihi, kan dela med mig med lite bilder;) :



April: jag och ewe hade kul på tåget haha



April: hon försöker mata mig



April: Tåget igen haha


April: Aah, vet inte riktigt vad vi gör haha



April: Lockade  håret utan löshår snyggt....."host"



Maj: Tror det va då jag och ewe skulle jobba med skolgrejer hahahahaha



Maj: Jag och älskling vid majbrasan<3



Maj: Årets första grillning^^



Maj: Vilket "vissa" inte tyckte blev så gott med det tyckte jag^^



Maj: Vi tog lite sommarkort




Juni: Vi va tvungna att gå promenad i skolan..



Juni: Vi gick och gick..höhö



Juni: Skolavslutning, jag kunde inte hålla minen som vanligt haha



Juni: Efter skolavslutningen



Juni: Hahaha ser ni nån likhet förutom att ja har liiite för mycket smink? höhö



Juni: sötis<3
Juni: Midsommar, haha snygg bild

Orkar inte lägga upp mer idag, kan gö det imorgon.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0