Fly on the wings

Håller på målar mina naglar, den här gången blir det rött, gillar att ha nagellack på mig, för det visar en viss still på vilka olika färger man har, tycker rött passar till morgondagens outfit så då blir det den.

Få se idag har jag inte gjort någonting typ, stannade hemma från skolan eftersom jag hade feber igår men idag är jag frisk så blir skola imorgon. Så idag har jag bara settat vid datan och tvn och känt mig allmänt ful haha. Sen kom mamma och pappa med mcd åt mig^^ Sen ska man försöka sovaoxå när man ska upp halv 6 imorgon:O inte lätt när man vakna sent idag.

Usch vad jag känner att alla mina inlägg är så himla tråkiga men men har inte så mycket att skriva om förutom min dag? kanske ska börja med någon slags "kategori" av nått slag, fast jag tror att visa upp fler bilder skulle göra bloggen lite roligare, men bilder på vad? Aja skit samma bara det är bilder. Men nu ska jag läsa min julbok igen haha sen försöka sova.

God natt ^^



Nån random bild på mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0