God morgon

Nu sitter jag skolan på estet och musik lära eller vad det heter haha^^ Vi ska tydligen planka en låt men jag kan fan inte ackord alls:S haha får se hur dettta kommer gå.

Känner mig stressad som fan, har en uppgift till samhäll som ska va klar i eftermiddag och jag har bara börjat:( sen har ja grejs i svenska som ska vara klart till imorgon sen har jag el oxå som ska vara klart till på torsdag:S är typ skitstressad kommer inte göra någonting typ..

Aja ska väl börja göra det vi ska göra nu haha skriver sen!

Kommentarer
Postat av: Allibaba

hahahah!

Du har tagit fel på alla dagar.. svenskan och samhäll skulle vara klart i fredags och elläran ska vara klar idag xD

2010-09-29 @ 08:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0