Godmorgon

Eller ja godmorgon kanske man inte ska säga eftersom kl är halv 2?

Iallafall, stannade hemma från skolan idag, hade ingen skjus till stationen och jag har ju problem med min rygg så jag skulle inte kunnat gått. Så därför jobbar jag hemma istället, kanske dags att börja göra det nu?:S

Och Max ligger uppe och sover som vanligt fortfarande fast kl är mycket, haha min lille sötnos<3. Ska nog kanske gå och fixa till mig snart, ser ut fan hehe.

Det är typ superkallt inne och ja håller på att frysa ihjäl, ändå är det typ inge kallt alls ute:S Kanske ska sätta på mig lite varmare kläder. Aja kans lägga in nån bild senare, här har ni en bild så länge som ja har gjort om lite halvskum^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0