Jag vill ha cola

Nu har jag multimedia, eller aa jag är klar för jag orkar inte jobba så bra idag så det blev väldigt korta svar på mina uppgifter, efter lektionen så åker jag slutar vi, och då ska man hem och få massage för min rygg gör verkligen så himla ont så jag grinar nästan:( inte skönt när ,an knappt kan gå hehe, är väldigt törstig, funderar på om man ska köpa en cola innan man hoppar på tåget. Vi var iallafall på stan idag och handla jag och blondinerna^^ eller handla och handla jag köpte bara lösnaglar sen inget mer hehe. Vi ska hitta på något roligt att ha på oss på skolkortet men itne mycke idéer kommer upp, aa feak mustach men det är ju inte så lätt att få tag på, hm får se hur det blir med den saken^^ och nu är det nått jävla fel så jag kan inte göra texten tjock-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0