Måndag

Hej mina kära små apor hahaXD

Idag så har jag varit i skolan och haft matte, sen så slutade vi för vi fick åka till fagersta och filma en film vi ska göra om den svenska kulturen, och då är jag och alice utlänningar från ryssland och typ iran eller nått haha!? Men det var faktist riktigt roligt.

Har känt mig så sjukful idag så det inte är sant:O haha mitt hår är ett ända röra nu typ, så jävla sugen få att ändra mitt hår och skulle veeeerkligen vilja ha sidecut för det är så jääävla snyggt. Men det går ju inte eftersom ewe har det och vi kan ju inte va lika-.- men jag vill verkligen ha det:( får väl fortsätta att se ut som en vanlig tråkig jävla fjortis-.-

usch finns inte direkt nått annat jag kan göra med håret så det ser coolt ut-.- förslag nån innan jag rakar av mig allt hår???

haha aja kan lägga in lite bilder från idag:


HAHAHAAH nån fuling ja hitta på datan, så jävla rolig hahaha
Nu ska ja läsa så länge vi båda andas=) åh kan erkänna att jag är ett twillight freak, blir kåt i böckerna höhö dem är så jävla bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0