Memories

Ligger i sängen och tittar på bilder från förut, börjar tänka på gamla minnen och kompisarna man hade då, saknar den tiden.

Då kändes inte allt så himla jobbigt, man hade roligt och levde livet höhö^^ Och nu så är man stressad för allt typ, som tex skolan??:O haha ja låter som värsta sentimentala tanten men haha, saknar ialf tiden man gick på risbro då man inte hade värsta superkraven, var ju inte direkt svårt att klara en kurs då men ialf.

Nu har jag panik såfort jag tänker på skolan hur jag ska klara av allt, att skolka kanske inte hjälper direkt men det får mig iallafall att må bättre, att få slippa skolan en dag är guld värt! Aja ska inte överdriva nu och skriva ut massa grejer, blir så om jag blir tankfull så vill jag helt enkelt skriva av mig det.

Ska iallafall försöka sova nu, ska ju upp halv 6...kul... god natt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0