Onsdag

Mosimosi.. Ja idag har jag varit i skolan som vanligt, och gått hem som vanligt tidigare och skitigt i lektioner, vilket jag är arg över mig själv för att jag skolkar hela tiden och vägrar ta tag i mitt liv-.-

jupp hade svenska idag och fick skäll för att jag inte gjort en uppgift, sen hade vi engelska och testfilmade vår film vi ska göra med det blev inte så seriöst direkt, höhö.

Sen hade vi lunch och vi va tvungna att dra till donken som vanligt eftersom ett gäng idioter i skolan håller på hela tiden och äcklar sig hela tiden så man knappt kan va där, dem kan fan inte hålla på som dem vill, bara för att man är blond så ska inte massa äcklen hålla på och tro att man bara är ett jävla sexobejekt eller nått, börjar verkligen tröttna på det nu eftersom dem håller på varenda jävla dag, därför så är jag lite halv irriterad idag.

Aja men nu så ska jag ta fram kläder till imorgon, och det får verkligen inte va för tunt för då kommer dom jävla idioterna typ och säger att dom ska knulla en.....åh kukhuven!! hahaXD Ne men jag klär mig som jag vill skulle aldrig någonsin ändra på mitt utseende för andra personer speciellt inte såna!

Men nu tänker jag försöka vara glad och sluta tänka på idioter, skönt att min älskling kommer imorgon iallafall så jag blir på gott humör, saknar honom så<3 Kan slänga upp en "dagens outfit" oxå eftersom det inte händer ofta haha



Okej inte så supersnygg bild och man ser knapp kläderna och halsduken bara hänger, men det var en mjukisoutfit idag iallafall hehe^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0