Tisdag

Har inte uppdaterat nått idag för att jag helt enkelt glömde det, men men iallafall så var jag i skolan idag lite jobbigt att gå upp i morse när jag somnade kl 2:(

men hade iallafall engelska och så höll vi på diskuterade vår film vi skulle göra, aa sen hade vi andra lektioner  men orkar inte skriva om det.

Blev lite irriterad i skolan idag som vanligt men men inget jag orkar tänka på nu..Tänker typ sova efter idol typ, tycker typ idol är skittråkigt iår men man känner sig typ tvungen att titta iallafall.

Aja ska fortsätta kolla nu, sen drar jag nog upp och fixar kläder till imorgon^^  Men kan även bjuda på en bild som jag gjorde om på min syrra hahaha den är så snygg...



Hej då haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0