Tjollahopp

Ligger i sängen, har fått feber bara för att man var tvungen att stå ute i regnet i typ och och en halv timme och frysa -.- känns inte direkt super okej. ^

Så blir ingen skola imorgon, men känns ändå skönt, känns typ som att jag gått in i väggen när jag ska gå till skolan, har verkligen blivit helt antiskolan nu och får panik och gråter nästan när jag vet att det är hela 2 år kvar, sen efter det då? vad ska man bli då, vad får man för jobb? Med mina "bra" betyg så kommer jag ju säkert komma långt.....

Jag är även orolig, tänk så blir det samma sak när man börjar jobba? Att man verkligen inte vill till jobbet? Men jag tror inte det är samma sak, det är just skolmiljö som gör att jag blir helt crazy, usch är verkligen inget skolmänniska...

Men men ska börja läsa nån bok nu, håller på läser massa julböcker och det får mig verkligen att längta efter jul thihi^^ Eller ska nog kanske sova, är så trött och har ont i huvudet och kroppen värker, inte lätt att vara jag haha. Ha en fortsatt trevlig kväll^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0