21:33

Hej idag är det måndag! Skapligt skön måndag eftersom det är lov hehe. Idag har jag varit i Fagersta och fixat grejer med min bank osv.

Sen har ja väl inte gjort så mycket mer, var hemma hos min brorsa men blev så trött så blev tvungen att åka och ta det lugnt. Så har varit hemma nu hela resten av dagen och tagit det lugnt och kollat på tv och settat vid datan osv.

Skön dag men längtar till imorgon då jag får träffa mitt underbara hjärta<3<3 Undra vad vi ska hitta på, det är lika fint väder imorgon så hoppas vi hittar på nå roligt ute^^ Sen blir det västerås på onsdag och se Anna pinas hahaha!

Har ingen bild att visa så länge så blir en bild på min supergoda sallad jag gjorde i helgen, mums haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0