Fobii

Som ni har hört i massa inlägg tidigare så är jag rätt rädd för magsjuka och så vidare.

För ett tag sen så slängde sig Max i min säng och sa att han mådde illa, och inte fören nu har jag upptäckt att min fobi är rätt allvarlig, För mitt hjärta började dunka hur fort som helst, pulsen höll typ på att slås ut ur min hals, jag blek kallsvettig och fick ont i magen började må jätteilla och blev svimfärdig.

Om inte det är tecken på fobi för magsjuka så blir jag rätt chockad. Läste om det och jag är tydligen alltså en Emetofob. Ni har ingen aning om hur jobbigt det är, tänker på magsjuka minst en gång om dagen:(

Har blivit liiite bättre nu iaf när det är sommar snart och jag vet att magsjuka mest är på vintern men iaf, måste varna Max att inte säga till mig om han mår illa nästa gång:( Shit jag är verkligen en knäppis.

Här är en sida jag hittade om min fobi så den som har tråkigt kan ju kolla in den Hahaha!!

http://www.emetofobi.se/?page=emetofobi2

Nu ska jag försöka slappna av och sova för älskling hade inte magsjuka iaf, skönt det^^ Så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0