Godmorgon

Eller  aa god middag? Usch mår verkligen dåligt när man går upp så sent, vaknade 2 idag:(

Men vad ska man göra har nästan gått upp tidigt hela lovet sså behövde kanske sova ut hehe. Har precis ätit frukost iaf, havreflingor och saft haha lite udda frukost kanske men det funkar.

Åh idag känner jag verkligen för att hitta på något, vill åka till Västerås elelr liknande men det är nog ingen som vill hänga med mig-.- Det mesta kanske är stäng idag iaf eftersom det är röd dag. Vill verkligen hitta på något, alla söndagar är lika dana att man sitter och glor in i väggen och inte vet vad man ska göra, men jag är iaf ledig imorgon men ändå haha!

Funderar på om man ska dra ut och ta massa kort idag, skulle vara nice. Får se om jag orkar det. Men nu ska jag bege mig utåt, har sattit på mina brillor och tänker dra ut och steka i solen hehe!

Hos mig just nu:
Vacker och nyvaken hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0