Godmorgon

Hej alla glada! Har knappt sovit någon på hela natten för har haft så ont i örat:( har haft lock hur länge som helst i örat och nu så har jag fått inflamation i det:(:( inte nice perfekt start på mitt lov...

Idag så kommer iaf älsklingen hit så han får trösta mig hehe^^ Men trots allt så är jag glad iaf på grund av vädret, solen gör mig så himla glad^^ Längtar så sjukt mycket tills man kan gå runt i shorts ute, kommer vara så härligt.

Sitter för tillfället ute på trappen och solen steker på mig:) så härligt måste bara akta mitt öra så det inte blåser på det.

Undra vad man ska hitta på nu när det är lov?? Blir väl mest att ta det lugnt och ta igen ca 7veckors sömn hehe.

Jag just nu: sitter och steker i mina brillor och mitt lockiga hår haha, mitt hår blir jämt superlockigt när jag sovit med blöthår, fast det syns inte hur lockigt det är på bilderna menmen  haha^^
Gud måste verkligen färga utväxten:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0