Hårfärg?

Funderar faktist på om jag ska färga håret, och denna gång faktist till min vanliga hårfärg. Har så sjukt slitet hår och skulle vara så himla skönt om jag färgade till min vanliga färg, Skulle vara skönt att slippa ful utväxt och låta håret vara så det kan växa i lugn och ro utan massa färgning och liknande.

Men vet inte, skulle vilja göra det men vill inte ångra mig som jag jämt gör. Tycker faktist min egna hårfärg är rätt ful men den är iaf inte färglös, det är rätt färgstark hårfärg så jag har iaf inte tråkigt råttfärgat hår.

Men jag har varit blond så länge men börjar tröttna på det och känner mig inte fin i det längre, sedan vill jag slippa ha löshår så jag kan låta mitt hår växa ut.

Får se hur jag görÄr lite kluven och vet inte hur jag ska göra, får fråga andra vad dem tycker haha!

Min vanliga fast har lite mörkare än denna bild


Sen på vintern blir min hårfärg typ konstig vidröd aktig som typ denna bild. Hahaha xmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0