Hejhej

Ligger just nu i min säng och snorar och har mig, har blivit sjuuk och är superduperförskyld så det inte är sant:(

Har ont överallt med det värsta är nog ändå att min näsa är täppt men rinner hela tiden, inte så värst mysigt att veta kanske haha. Så idag har jag inte gjort någonting utom att käka ipren och tyckt synd om mig själv buhu;)

Men imorgon är det norberg marknad och det SKA jag gå på! Får helt enkelt kötta i mig ipren för jag vill dit för det är så skoj att kolla i alla stånden och så finns det så många smaskigheter på marknader;) mmm ska nog ha sockervadd då:D gud så gott.

Gud kände verkligen hur tröött jag blev nu när jag la mig ner i sängen. Mina ögonlock blev rätt tunga haha så blir nog att somna ganska så snart^^ så som sista innan ja lägger mig så tänker ja visa några klänningar jag hittade.


Har inte gillar det här virkatmodet men gillade faktist denna klänning den va söt, dock lite för lång kanske eller kanske inte haha
så sommrig och söt^^


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Översta klänningen var mycket söt! :)

2011-05-03 @ 19:26:09
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0