Random

Tjo, tänke göra ett inlägg men då kommer frågan, vad ska jag blogga om?  Har inte speciellt mycket att berätta om. Har grillat idag, va mysigt, och fick påskägg och grejer hehe va lika glad som alla ungar^^.

Sen har jag åkt till Max och vi har myst idag, käkat taco och massa godis och nu har jag ätit för mycket så har ont i magen och mår illa:( Måste lära mig att inte proppa i mig så mycket hela tiden haha. Imorgon så ska vi iaf hem till mig och ja ska vara barnvakt igen ett tag och så hehe, sen kanske jag och Maxen ska grilla, beror på väder och vind;)

I vilket fall som helst så har det varit asnice väder idag och dem senaste dagarna, fast även om det är varmt så tycker jag det inte är tillräckligt varmt för shorts:S Såg massa ungar eller aa ungar i min ålder springa runt med sommarkläder som linnen och short och korta klänningar, vist det är ok varmt med så varmt é det inte? Hm aja dem gör som dem vill. Men man kan faktist ha lite längre short och nån tjockare tröja, då fattar jag men inte superkorta shorts och linnen, såg så kallt ut:O


Ne nu måste jag vila min mage så det slutar göra ont, hej så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0