Summer 2011

Nu ligger jag i sängen (as always) och drömmer mig bort till sommaren! Tänk att gå ute utan att frysa i varma fina kläder, och att va ute hur länge som helst på kvällen för det blir typ aldrig mörkt, grilla, åka båt, åka på semster, gå på picnick med min älskling, åh det är så mycket jag längtar tills när somamren kommer!

förutom att jobba kanske höhö men vill jag hitta på roliga saker så måste jag väl jobba för att få pengar höhö! Sen ska jag och älskling åka iväg någonstans själva bara vi 2 <3333 det behövs nog thihi!

Men blir redan på bättre humör när jag kollat vädret för veckan, 11 till 14 grader varmt hela veckan:) Och på söndag blir det 18 grader varmt:D Sjuk härligt då ska kanske jag och älsklingen grilla^^ Så nice väder.

Nu ska jag försöka sova, kommer inte gå så bra efter att ha druckigt typ en halv liter cola men får försöka

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0