Tisdag

Hejhej! Idag är det tisdag och jag har lite saker att göra idag som att duscha och sminka mig och fixa håret osv för ska till älskling idag. Så niceigt väder så blir nog att köpa med en glass när jag går till han^^

Har varit ute med våran hund idag och gått, och han hoppade ner i dikerna hela tiden för han blir så varm, stackarn haha! Men det va skönt så fick lite motion, mindre skönt är att man fått mensverk-.- men finns inte så mycket att göra åt saken.

Undra om man ska sätta på sig lite annorlunda kläder idag? Har alltid samma tråkiga känns det som så dags med lite förändring hehe. Lägger KANSKE in en outfit bild idag men det kommer jag nog troligen inte hinna, men kanske.

Kanske dags att börja fixa sig om man ska hinna klart med allt men känner att ja inte orkar riktigt än.

Måste kolla klart på hm först thihi kan lägga in dem senaste grejerna jag tittat ut från hm alldeles snart;)



Nån randombild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0