Tju

Sitter och letar bikini, måste verkligen ha en ny har inte köpt en ny på aslänge? Vill ha en som matchar min bleka hud och gör så jag inte ser mer blek ut haha, usch har verkligen komplex över min blekhet:S Men men Har iaf tittat runt lite, har väl hittat rätt ok bikinis men inget som jag verkligen fasnar för...Drygt är det:S


Bortse från den överdrivet överredigerade modellen så är bikinin rätt fin.



Gillar ju oxå den här men min storlek finns inte längre kvar på bhn-.-



Den är oxå rätt cool men känns som alla köper den nu.


Har typ knappt hittat några andra heller:S Men brukar faktist hitta snygga på new yorker, får dra dit nån dag och se om dem har nått snyggt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0