The last monday in the history

Idag är det den sista dagen på mitt lov, känns ju lite sådär. Idag gick jag iaf upp lite tidigare än igår och det är ju bra. Vad ska  jag hitta på idag då? Ingenting tror jag förutom att lata mig och ta det lugnt.

Har inte så mycket att skriva om egentligen, kom och tänka på, jag borde ha haft min blogg i ett år snart? bäst ja ser efter hehe.... Oj då jag har haft den i över ett år, det var den 13 april jag gjorde mitt första inlägg, hehe så kan det gå^^

Nu när lovet är slut så är det bara ca 6 veckor kvar tills vi får lov:) Sjukt att det är så lite, men jag blir ändå stressad för har sjuuuukt mycket jag måste göra i skolan och kommer aldrig hinna:( Men det är ju mitt eget fel så.

Nästa vecka börjar jag troligen jobba, vattna blommor på en kyrkogård det är grejer det;) inte så kul är det men det ger pengar och jag gillar pengar höhö! Nu ska jag ta och äta något eftersom jag inte ätit än.

Hejdå!



En bild från en inlägg för exakt ett år sedan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0