Candy

Sitter och dricker cola och äter briogodis, eller aa...godiset tog precis slut haha^^. Kollar även på tv och sitter vid datan och tittar runt lite.

Har inte varit hemma på flera dagar, för typ alla hemma har haft magsjuka, eller aa det var bara min brorsa och min syrra som hade det, men nu är alla friska och bakterierna är nog borta, så jag överlever nog så jag kan träffa älsklingen på fredag:D:D:D annars hade jag inte kunnat göra det:( har bara en dag och träffa han på så det är bäst att jag absolut inte blir smittad, men jag överlever nog;)

Imorgon blir det nog kanske västerås, måste köpa alla hjärtans dag presenter<3 Sen är jag så jävla sugen på mcd har inte ätit det på tusen år haha^^. Vet inte riktigt vad man ska köpa på alla hjärtans dag, ett kort och en tråkigt nalle?:S Det é typ tråkigt men finns typ inget annat, har iaf köpt äcklig lakrits iaf haha.


hmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0