hejhej

Sitter och glor på tv...som jag gjort heeeela dagen-.- Har "magsjuka" elelr det var nån lindrig form av det så har inte spytt nått alls utan har bara mått illa och haft ont i magen i 2 dygn men inte mer en så.

Sov hos min söta älskling igår iaf<33 Fast blev tvungen att dra dag eftersom han ville va själv-.- men ska iaf till honom imorgon igen, tur det för ville inte säga hejdå så fort<3 Måste dra upp tidigt imorgon då eftersom man ska med 10tåget:O höhö.

Är sååååå uttråkad, skulle egentligen dragit till Ewe idag och kollat på melodifestivalen men eftersom min mage e cp så blir det inte av fast den e ju bättre nu men nu är det försent hehe....rolig lördag jag kommer få:(

sen är det söndag sen skolaaaaaaaa:(:(:((:( usch fyfan ta mitt liv nån-.- Aja det är "bara" 2 veckor i skolan sen lov som tur är. sen är det hundra veckor till sen påsklov sen typ miljoner veckor tills det är sommarlov..

Aja ska gå och försöka få i mig lite chips är så sugen på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0