Hittar inte på nån rubrik

Hej hej nu ligger jag i sängen och lyssnar på utan dina andetag<3 asså min bloggning suger verkligen jag vill va bättre att uppdatera men inte det första man tänker på när man kommer hem sent på kvällen.

Har ju prao nu, det ju gör är sitter och spelar och typ hjälper ungar hehe det är rätt kul, och slappt. Ända jobbiga är att när jag är i Fagersta påminns jag om att älskling inte är där:( Men inget att göra åt saken så bara försöka att inte tänka på det.

Får iaf träffa älskling nästa helg:D det är nått iaf hehe. Tänker sova snart, har ju sovmorgon till halv 3 som vanligt men har inte sovit så mycket dem senaste dagarna så känns som att man vill vila ut.

Har inget mer att tilllägga förutom att jag saknar min älskling hur mycket som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0