Mosmos

Hejhej! Sitter nu i soffan, har varit skola idag, musik hela dan typ, sen blev det Lindgården osm vanligt efter. Fryser så f*cking mycket och har superhuvudverk och ont i näsan:S Skulle inte förvåna mig om jag håller på bli sjuk haha, skulle va just snyggt, iiiiingen skulle tro mig då, fast skiter väl i vad andra tycker men.

Måste till skolan imorrn iaf sen blir det hem till ewe och bor där i helgen;) hehe Sen är det äntligen lov<3333

Kommer bli myyycket skönt. Får se vad man ska göra då, blir iaf att åka till västerås på tisdag med Tutan och Max och beställa tid hos tatuerare hehe sen blir det nog bio och spela nått spel vid skolan haha, blir nog kul.

Funderar typ på att sova är sjuuukt trött, men vill typ inte för vill inte till skolan imorrn, vi kommer typ ha svenska i typ 3timmar:O Hatar fan svenska värsta ämnet... aja tur man har sovmorgon.

Måste kolla big brother iaf innan jag lägger mig det är viktigt hhehe.

Nu ska jag kolla kläder på hm! Älskar hms kläder<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0