Torsdag

Tjenatjena! Sitter i sängen och kollar runt på shoppingsidor, fattar inte hur jag ska klara av att spara mina pengar till utomlandsresa när det finns så mycket fina kläder överallt hela tiden. Åh varför måste kläder finnas! haha Så svårt att försöka låta bli att beställa, är galen i kläder, besatt kanske haha.

Iaf idag va det praktik som vanligt, vi tog hand om ett par tjejer....sen satt vi mest typ, så vi fick sluta tidigare så jag kom hem redan klockan 6:D Känns väldigt skönt faktist mot att komma hem 8.

Imorgon så ska vi till åsby och fika haha^^ Sen ska jag ta det lugnt mest, sova ut ska jag göra denna helg eftersom jag vänt på dygnet och lägger mig typ 5 varje dag-.-

Längtar sjuuuuukt mycket till nästa helg när jag får träffa min älskling igen^^<333 det ända jag tänker på typ hehe.

Här har ni iaf mig idag!


Lekte med solarisera effekten därför jag ser lite wierd ut haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0