För alltid?

Hej hej! Ligger i min kaffesäng, min syrra har spillt ner hela sängen med kaffe -.- Så ja den luktar lite men tur att den har torkat haha men måste byta sängkläder imorrn.

Btw känns som jag totalt tappat inspirationen. Tittar i min garderob och tycker typ allt är fult. Eller allt känns typ tråkigt och inget verkar kul. Fast man kan ju inte hålla på köpa nya kläder heeeela tiden bara för att man tröttnar efter en användning.

Men det är ju det som jag är väldigt duktig på att göra haha. Åh blir nog min kavaj imorgon typ, fast grejen är att jag vill ha mina snygga högklackade men dem kommer bara förstöras ute i slasket eftersom det är mocka:( Får ta nå fula skor.... Fast undra om jag ska ta skön stor stickad tröja imorgon? Jo föresten det tänker jag, kommer bli helsvart höhö.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En helt annan sak nu....det här med förhållanden, visst det är underbart att vara med nån och veta att man alltid har nån och vända sig till och alltid kan prata med. Men det finns ju alltid dåliga grejer med förhållanden oxå. Ja det är många som säger att dem vill ha nån att vara med och att dem hatar och vara ensamma och så, vist det förstår jag så skulle jag oxå känna om jag inte hade Max, MEN dem ska även vara glada att dem slipper många bekymmer som det finns i ett förhållande, dem behöver aldrig oroa sig för vad den andra gör när dem inte är med, dem kan prata med vem som helst utan att det ska finnas en kille bakom som blir galen av svartsjuka.

Asså såhär är det ju inte för mig och Max direkt utan jag tänker mest allmänt. Men den värsta saken enligt mig iallafall är saknaden. Om dem inte har nån dem verkligen är fest vid så behöver inte dem känna så stor saknad om dem skulle dra. Max kommer ju att dra ifrån mig nu i ca 3 månader och det tycker jag är sjuk mycket.

Fattar inte hur jag ska lyckas att inte sakna ihjäl honom. Vi har varit ifrån varandra som mest 2 veckor. Och jag tycker bara en vecka är väldigt mycket, fast vi ses ju bara på helger så man vänjer väl sig men ändå. Det kommer bli så himla jobbigt och han kommer bara få komma hem typ 3 gånger.

Jag är absolut inte glad över att han ska göra den här lumpengrejen men vad ska jag göra det är hans val liksom. Men usch den dan har sa att han blev intagen så var ja så jävla arg. :( Sen blir man ju ännu mer arg när man försöker va så mycket som möjligt innan det är dags men då har den andra typ aldrig tid -.-

åh varför kunde bara inte han varit en normal kille som skaffa nått vanligt jobb i närheten eller nått-.- Fast vem vet det kanske blir nått bra utav detta. Men men får se vad som händer och hur det slutar.

Säger bara på en gång långdistansförhållanden är inget för mig om han vill behålla mig så får han undvika det haha. Ajja känns som jag skriver för mycket, men kände för att skriva av mig behövs. Säkert ingen som orkar läsa allt iallafall. haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0