Friday

Sitter i skolan nu, det är iallalfall äntligen fredag:D Har svenska nu sen nått prov i el sen slutar jag typ:D

Sen ska Alice, jag och Ewe dra till affären och handla massa godis och grejer till ikväll;);) För då ska vi hem till Ewe och filma och grejer, nice nice!

Är rätt hungrig nu känner jag, blev bara en macka innan jag åkte till tåget, aja mer än jag brukar äta till frukost iallafall haha. Är väldigt sugen på en cheeseburgare just nu! Men det får vänta;)

Imorrn så ska jag väl kanske till Max beror på om jag har nå pengar till tåget men det fixar man ju alltid, sen ska han med mig hem på söndag=)<3

Aja ska försöka jobba nu tror jag höhö. Har mensverk så mår inge vidare i magen:( Men det är inte så farligt kunde varit värre. Men men nu drar jag skiver kanske senare hejhej!

En bild jag tog i sommras, det ser så skööönt ut med sommar:( Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0