Söndag

Tjo! sitter nu på sängen och skriver lite. Mitt rum ser ut som kaos O.o Det ligger kläder överallt och böcker och sladdar och godis och massa skit och ett bord:s inget är som det ska haha.

Helgen har jag spenderat med min söta Max<33 Imorgon är det skola som gäller-.- kanske dags efter att ha varit sjuk i en vecka? haha men problemet är att jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder:O funderar på om det ska bli strumpbyxor och ett vanligt långt svart linne och min rosa tröja hm ja det duger då är den biten avklarad puh!

haha Den stora svåra biten blir att sova. Vaknade runt halv 2 idag, så kommer nog ha lite problem med att sova. Men känner mig faktist lite trött så det kanske inte blir så svårt iaf? hehe

Åh gud orkar inte med skolan fast jag inte äns börjat än, bara kolla på mitt schema så förstår man...längtar verkligen till nästa helg då jag kan vara med min älskling igen<3 Shit om vi inte hade haft prao nu som vi kommer ha i 3 veckor så vet jag inte vad jag skulle gjort haha.

Några random bilder, var trött som fan då haha



God natt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0