Hejhej

Vaknade upp klockan 1 idag, inte bra! Men min älskling kommer idag så då är det väl lika bra att jag sovit länge så vi kan kolla film hela natten hehe^^

Och btw på lördag då firar vi 3 år tillsammans, tiden går fort den haha, fast tyckerändå att 3 år är ganska lite:S eller det känns som vi varit tillsammans i typ 6 år haha. Men iaf då ska vi troligen gå ut och äta på resturang eller liknande, blir nog mysigt det.

Vet ej varför men känner mig helt sliten idag och har ont i ryggen och skallen och det var jättejobbigt att komma upp för trappen?

haha. Vem vet kanske har nå med vädret att göra haha, känns som att det kommer börja åska snart igen, var supermysigt inatt när det regnade och åskade förfullt, men fick lite ssvårt att sova ett tag när det regnade som fan på mittfönster haha.

På tal om nått annat så var jag och älskling, ewe och tutan på ewe båt i förrgår, eller aa  vi sov där, blev inget åka av ahaha Men men det var iaf mysigt och vi satt och spelade kort hela kvällen typ haha!
Blev dock inga kort på mig då jag inte var i det finaste laget hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0