Hejhej

Dags för ett uppdatering då!

Igår så sov ja hos min kära kompis Eveline, sedan idag så drog vi till Fagersta och åt kina och lekte sedan med med alice! Så köpte vi god glass fast blir äcklad av att tänka på den nu haha! Sedan så åkte jag hem, och åkte sedan och fikade i Ängelsberg.

Sedan kom jag hem och nu är jag här och slappar vid datan, har längtat efter att få slappa vid datan känns som det va länge sen. Imorgon eller på onsdag så bär det av till västerås troligen och då ska
jag köpa en systemkamera:D:D wihii!

hehe Längtar efter min kamera! Då kan jag lova att det blir mycket bilder ^^ Sen så kommer nog jag troligen köpa hårfärg. Trivs inte såhär, förstod att jag inte skulle göra det från början heller men det var väl värt att prova iaf så jag vet att jag inte ska ha denna färg igen. Så ska bli blond igen, även om de flesta tycker att jag ser bättre ut såhär så ska jag väl inte gå efter vad andra tycker utan vad jag tycker eller hur? och jag trivs bäst i blondt!

Sen har jag hittat löshår i den blonda färgen som jag har i vanliga fall:D det brukar alltid va för mörkt och gult men nu har jag äntligen hittat det rätta^^ Så det är väl det som hänt senaste tiden haha!

Imorgon så blir det att jobba igen, drygt men behöver pengarna. Nu ska jag skika på lite kläder, hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0