Morron på er!

Satt nyss och åt thai till frukost haha, sen tog maten på tallriken slut och jag tänkte nej jag som inte är mätt, men sen så går det 5 min och då BOOOOMM världens supermätthet så ja blev superillamåeénde haha!

Intressant va;)?

Men iaf. Idag är det sol ute^^ så jag ska ladda kameran och ut och fotografera lite hade jag tänkt, hmmmm då är det nog bäst att stoppa i laddaren, brb...............................Så nu är jag klar^^

Dock så kommer det ta ett tag innan batteriet är uppladdat:S Men då kan jag passa på att installera programet jag fick med kameran som man gör om bilder i, ska bli kul det^^

Har yttligare ett par bilder jag tagit som jag faktist är rätt nöjd med.
Äh orkar inte ladda upp fler, vill hålla på med mitt nya program så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0