Bored

Hej alla homiise!!

Sitter vid Älsklings data och glor runt medans han jobbar, börjar känna att de blir lite tråkigt och har ingen aning om när han kommer tillbaka heller-.- Men så farligt e det inte.

Hoppas vi sticker iväg ikväll och köper god mat^^ är sugen på nått gott att äta, när jag har mina kvinnliga problem så blir jag extra sugen på mat, choklad och chips haha lite drygt men, så sitter om mumsar choklad nu, fast det va inte så gott faktist:S men men..

Önska det kunde börja åska, jag gillar åska det är så mysigt, fast det får isf inte komma nu för då har jag inget att göra, det kan komma sen när älskling kommer hem thihi^^ hmmmmmm, ja ni vet ej vad jag ska säga,

snart ska jag åka till norge, eller aa om 2 veckor, ska bli kul det, iaf kul att fotografera med min nya kamera då^^

Ska lägga mig och tita tv nu, så det så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0