21:18

Ligger på soffa och käkar goda ostchips, mums så gott! Vi kollar på nån star trek film, har aldrig sett det om jag ska vara ärlig haha!

Idag har vi väl inte gjort någonting, skulle ju fira anna men gick inte så bra då vi inte hade någon bil höhö men vad gör man.

Imorgon så är det sista dagen jag ser min älskling innan han drar till Egypten=( eller nej det är inte sista dagen eftersom jag ska fira honom på onsdag när han fyller år hehe! Men sista dagen hos mig iaf.

Blir väl att mysa framför tvn hela dagen idag, blir så himla utmattad av värmen hela tiden, men ska inte klaga, det är äntligen sommar!!!! K

änner för att hitta på något snart, vad vet jag ej men vill göra något, vill åka någonstans. Får se vad man kan hitta på för roligt hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0