God kväll

Sitter här vid datan och har fortfarande inte börjat baka min tårta.

Känns som att det är dags att sätta igång snart men jag är så seg på att röra mig, måste även jobba som jag gled back på nu i eftermiddag haha.

Men jag har ju tills fredag på mig så. Var upp till sjön idag och tog massor av kort, tog kort på min systerdotter Fanny för hon ska bli min nya fotomodell haha! Nej men hon är söt att ta kort på.

Jag har även grillat och det var supergott med lax och allt, funderar på vad man ska ha på sig imorrn, om man bara ska gå som en slafsmänniska eller klä upp sig lite iaf? haha får väl se vad jag orkar med.

Aja här är lite bilder från idag !

Min slappoutfit idag haha, gjorde om bilden lite för den såg bättre ut sådär konstigt nog

I skogen

Fina ben:S haha men mitt första "bendop" iallafall haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0