Godmorgon

Idag är jag väldigt tidigt uppe, gick upp halv 10 och det är alldeles för tidigt för mig för la mig supersent igår:s

Va tvungen att gå upp och stänga in våran häst i stallet för han ska skos, och nu måste ja vänta pp hovslagarnen som aldrig tycks komma och ge honom pengar-.- Vilka problem haha.

Men som min dag ser ut just nu är att vänta på han och betala, sedan så ska jag börja jobba, inte så mycket att vattna så det kommer gå ganska så fort. Efter det blir det väl hem och fixa sig och sedan åka till Avesta om det nu blir så att vi ska dit, men jag vill verkligen dit eller jag behöver verkligen åka dit!

Sen efter jag kanske varit i avesta så ska jag nog dra hem till ewe och sova där, fast jag kanske kommer vara för trött för det haha nej då, vi måste dit för vi ska planera midsommar om det kommer bli nått alls, annars får jag väl sitta hemma och hänga för mig själv-.-

fast då har min älskling kommit hem iaf så jag får mysa med honom=)

Hm den där hovslagarnen är en helv kvart försenad, jag kunde alltså sovit längre:( Men det är bra att gå upp tidigt ibland.

Ne nu ska jag försöka äta frukost och se hur det går, hejsålänge!



En bild jag tyckte blev cool^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0