Hej mina söner

Min blogg suger!

Sitter hemma hos Eveline och planerar filmideér, så vi får se vad nästa film kommer att bli. Har varit hos ewe ett par dar nu, eller ja okej 2 nätter men ändå haha!

Imorgon så ska jag hem och fixa en grej som ni kanske får se imorgon, dem flesta som läser vet väl redan vad jag ska göra iaf haha men ändå.

Saknar mig älskling på tal om annat, bajshögem är i Egypten och blir brun buhu:( Jag som redan är lik till skillnad mot honom och sen när han kommer hem kommer jag se ut som typ.... en snögubbe -.-  Men men bara han kommer hem så är jag nöjd:D

Snart är det midsommar iaf....Får se vad som händer och sker då, har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig då men det visar väl sig, sålänge jag inte ser ut som jag gjorde förra året så är jag nöjd hehe.

Men nu ska vi käka popcorn och ska börja kolla på film.

Här har ni en bild på mina ful/coola skor som kommer som är påväg till mig vilken dag som helst nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0