Hejhej!!

Gud så dålig min uppdatering har varit dem senaste dagarna känner jag, men det har varit så mycket med att pluggat in för det sista, skolavslutning, student och så vidare.

Hitills har man inte hunnit slappna av och skriva lite i bloggen, även idag ska jag på studentmiddag, det kommer blir kul sedan så blir det kanske att dra och bada efteråt, får se om det är för kallt eller ej hehe^^

Men iaf nu ska jag försöka bättra mig med bloggandet, kommer snart börja jobba oxå så då blir det ju lite mer bloggande när man slutat och så.

Kan lägga in lite bilder från skolavslutningsdagen, ingen speciell skolavslutning alls vi var där typ max en halvtimme sen drog vi.

Ewe och lollo hahaha

Sen åkte vi tåget hem igen hahaha!
Min "outfit" på skolavslutningen haha

Jag lyckas aldrig stå normalt på kort:S jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0