Midsommar

Glad midsommar på er, för min del är den inte så glad för jag mår skit:S mår verkligen super illa har gjort varje morgon jag vaknat, fattar inte vad det är för fel:s

Problemet är kanske att jag äter innan magen hinner vakna eller nått, aja det försvinner väl snart hoppas jag.

Om min mage är snäll mot mig idag så ska jag isåfall strax börja fixa mig och vänta på min älskling som ska komma vid 1=) Längtar så efter honom!

Sen runt 3 eller senare eller vad det var så ska vi åka med ewes och deras båt mot Fagersta till hamnkrogen, sen kommer väl vi vara där ett tag sedan dra hem igen och drar till ewe och är där, blir nog trevligt.

Bara jag kan sluta må illa någongång så jag kan börja fixa mig -.- Måste platta mitt hår och locka det, så bara håret kommer ta lång tid.

Men det är väl bäst jag börjar nu och slutar skriva här, jag kanske kanske uppdaterar en gång till sen men troligen inte.

Men hejdå och ha det så trevligt idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0