Mums

Sitter och käkar chockladpudding och persika och dricker cola haha^^ en riktigt tjockis här. Kollar på nått skit på tvn men är mest inne i datan.

Idag så har jag jobbat, alltså vattnat blommorna, ett tag var det spöregn kändes lite wierd att vattna då haha! Imorgon så ska jag troligen till Avesta och köpa nått till midsommar, klänning eller liknande, blir väl att köpa nå billigt skit på hmrean haha!

Sen ska jag nog köpa hårfärg imorrn, färgade håret igår, men det blev fail och man såg ingen skillnad-.- men ska köpa en annan färg nu men vad det är får ni ej veta fören det är klart hehe.

Resten av dagen blir att ta det lugnt och kanske läsa lite bok höhö, ska upp och jobba imorgon igen så kommer väl inte åka någonstans idag iaf! hehe


Men nu ska ja kolla på en film som börjar och forstsätta skriva med min älskling:) Hej så länge!



Undra vad det blir för färg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0