Torsdag

Hej!

Har egentligen inte tid att blogga för ska strax iväg men gör det iaf för känns som att det är dags nu. Idag så har jag vattnat och vattnat och vattnat...

blev lite drygt efter ett tag men är klar nu, och imorgon så ska jag vattna ännu mer:O ojojoj. Men iaf ska strax iväg med tåget för ska in till Maxen, sen imorgon så ska vi typ på stan och käka kina el nått haha sen efter det åker vi hem till mig och ska sedan till Åland på lördag hihi.

Har iaf tatuerat mig nu^^ Blev superbra och är jääättenöjd! Kan inte sluta sitta och titta på den haha.Kommer bli trevligt när den läkt till sedan så ja slipper va så försiktig och så, är ju rätt klumpig av mig hehe.

Men nu måste jag verkligen fixa mig så hejdå skriver imorrn!



:D:D:D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0