en mus och 3 katter

Hej!

Sitter och kollar på Ironman 2, tycker den är mycket bättre en 1an som jag tycker suger, men denna duger faktist.

Idag så har jag och älskling varit i västerås och hämtat min älskade mobil<333 och nu är den hemma och välbehållen!! Fast att köra bil utan ac i denna värme som varit idag var en plåga, fan jag trodde jag skulle svimma i bilen men  det var inte lika varmt tillbaka som tur är.

Jag och älskling köpte massor av olika godsaken såsom sushi och kycklingknyten och massa andra saker.

Skulle kunnat tagit kort på det men hittar inte kameran nu-.- som jag äventog massor av andra kort med!

Aja ni kan istället få se en klänning jag funderar på till midsommar hehe!
Tycker den är söt men skulle kanske vilja ha den i en annan färg, men får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0