Wihooo!!

Min mobil är återfunnen:D

är så glad dem hade hittat den på nisses så det är bara att åka och hämta den snart, men när det blir vet jag inte eftersom dem inte vill dit igen-.- Men men den är i säkert förvar iaf så ingen tar det, det är bra^^

Tur det hade verkligen inte lust att köpa en ny mobil nu. Men idag har jag iaf jobbar och fått upp en del g:en är väldigt glad över det hehe. Men fattar 3 till som jag ska göra innan jag kan vila mig för sommaren.

Men nu är jag glad iaf så inget kan göra mig nedstämd för tillfället, senare ikväll så blir det dags att grilla kommer bli jättegott det.

Sedan så ska jag baka en tårta som jag ska ha med mig till Eveline och fira henne höhö, man fyller ju bara 18 en gång.

Toblerone parfait
Den blir det höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0