Dags att röra sig mot sängen? Gud avgör

Tjuuuuuuuuuuu! Håller på fixar kläder till imorrn. Har gått från ena förslaget till det andra och allt jag kommer på ser bara fult ut. Alla mina kläder är fula vill typ slänga allt! Så i slut ändan så blev det helsvart men min skoltröja, skönt och bekvämt kanske inte supersnyggt men vem bryr sig, finns inte direkt nån som jag vill göra mig fin för. Så imorgon kör back to black höhö!

Haar fått världens , mensverk och orkar verklingen inte springa ner igen för att ta tablett för han sprungit upp och ner tusen gånger nu, skulle varit nice om man hade en hiss, eller kanske rulltrappa? Hahaha.

Nej med det sagt så ska ja krypa ner i sängen nu och stanna där för ALLTID!! ne men till tidigt imorgon-.- Skulle varit nice att få ligga kvar och typ sova där i 3 månader, skulle vara så nice att gå i ide hehe.

Men nu måste ja skynda sova så jag får lite sömn iaf, får ju faktist sova en timme längre imorrn, wihoo.

Godnatt på er folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0