...

Senaste

Låt du hörde: I go wherever you will go ( tror ja den heter)

Film du såg: Dragonheart

Mat du åt: kinamat

Kram: från max

Puss: Max 

Känslan: irritation över att inte vara trött

Resa: Cypern

Glädje: När jag fick kinamat höhö

Dröm: Drömde att mitt hus spöka och ja sprang och gömde mig under täcket och det lät överallt:S

Person du träffade: typ mamma?

Personen du pratade i telefon med: Carro

Personen du fick sms av:Max

Gången du åt 7-eleven korv: I vintras nångång

Gången du var utomhus: Imorse när jag gick ut och in från bilen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: kommer inte ihåg.

Saken du köpte: donken.

Ska bli skoj: Hmm...klassfest?
Ska inte bli skoj: Ehm..att försöka sova-.-
Sparar till: Hm inget just nu.
Pålägg som gäller: Äter typ inte frukost men ost typ.
Önskar att jag var bättre på: Jobba i skolan.
Dagens dryck: Flera glas cola.
Vad saknar du: vet inte...sommmar, när man var liten och inte hade nå beskymmer, åren innan man började skolan osv.
Vad har du gjort idag: Settat vid datan hela dagen.
Brukar du svära mycket: Jo svär väl i stort sätt i varje mening jag säger.
Hur tidigt stiger du upp:när ja går i skolan, halv 6
På helgerna: 12-1
Vad ska du göra ikväll: Ja ligger ju redan i sängen så ett försök på att sova?

Hur många timmar sover du per natt: typ 5-6

Vem är snyggast i världen: JAG! haha ne men vet inte.
Vad är det för veckodag: tisdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: hm att man fick semester så man slapp jobba.

Favoritplagg i garderoben just nu: Ligger inte i garderoben men mina nya converse<33333love!!
Längd: efter sista mätningen 1.72-.- 

Byter gärna garderob med: Vet inte direkt nån som jag tycker har fina kläder hela tiden.
Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: Så länge sen ja läste så vet inte.

Mitt rum kan beskrivas som: Rött och svart men mysigt.
Mig själv med tre ord (just nu): pigg, irriterad, panik över framtiden.

Jag tränar: inget.

Jag ville bli när jag var liten: Artist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0