Morning

Idag vaknade jag av att jag blödde näsblod om någon vill veta haha, Men nu sitter jag i skolan på nån ellektion. Blir nog en seg dag idag, slutar typ halv 5:( Är rätt hungrig, blev donken till frukost haha, men måste ha mer, räcker inte med en cheeseburgare hehe.

Kommer inte på något roligt att skriva om:s Älskar vädret kan jag berätta, sä jävla skönt att inte behöva ha på sig fula stora vinterjackor:) köre på skinnjacka idag=)  Så nice!

Kanske lägger upp en bild på "dagens" sen får se om jag hinner men haha har uppsatt hår idag, känns helt konstigt brukar aldrig ha det för tycker jag är så ful i det men man måste väl ha det nån gång höhö.

Åh om bara vädret kunde bli varmare och varmare nu^^ Då blir jag så himla lycklig:) Känner redan hur min deprission (eller hur det nu stavas) börjar försvinna:')

Men skriver senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0