Spring

Man märker verkligen att våren är påväg. kollade vädret och det skulle bli upp mot 8 grader varmt nästa vecka:D Hur nice är inte det=)

Värsta är att jag är sjuk så då kan jag inte njuta av vädret, kan bara sitta och titta ut igenom fönstret. Men hoppas att jag kan gå till skolan imorrn för så tråkigt att sitta hemma och glo men känns som att jag håller på att bli sämre nu igen:s hoppas att det inte är så.

Åh vill slänga på min min skinnjacka och hoppa i mina converse och ett par solbrillor på och ut och gå i solen! Men men bara vänta lite, snart så^^ hehe.


Bara snön försvinner nu och tussilagorna kommer fram, då vet man att det verkligen är vår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0