bajsmobil.......

Hej på er!

Herregud är verkligen superdepp, har tappat bort min mobil och kommer nog troligen inte få tillbaka den heller.

Den gled troligen ur min ficka inne på nisses och man vet ju hur människor är, nån idiot har väl tagit den förmodar jag. Aja då blir jag mobillös en lång tid framöver, INTE KUL:(

vad ska man göra är ju mitt eget fel så, åh blir så jävla arg!! Aja förövrigt så har väl dagen varit ok, har varit i skolan och jobbat lite grann sen så tog jag och ewe bussen till Erikslund och gick runt i massa affärer, dock lite jobbigt eftersom jag hade 2 datorer och släppa på så blev tungt haha.

Sen var vi överallt och grejer sen drog vi hem.

Skulle kunna lägga upp bilder men......har ju som sagt ingen mobil sååå.


Aja men hejdå!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0